SEL Etelän Perheretki

Tämän vuoden perheretki päivää vietetään Tykkimäessä. Park Hopper -yhdistelmärannekkeella koet päivän aikana kaikki Tykkimäen huvipuiston laitteet ja Aquaparkin. Tykkimäen kohderanneke oikeuttaa pääsyn huvipuistoon ja laitteisiin. Tykkimäen huvipuiston alueelle pääsee ilmaiseksi. Alle 3-vuotiaat / 90 cm huvittelevat Tykkimäessä ilmaiseksi heille sallituissa laitteita, joita on muutamia.

Hinta Park Hopper-yhdistelmärannekkeella yli 120 cm ja bussikuljetus        35 €

Hinta Park Hopper-yhdistelmärannekkeella alle 120 cm ja bussikuljetus     30 €

Hinta Tykkimäen kohderanneke  yli 120 cm ja bussikuljetus                             25 €

Hinta Tykkimäen kohderanneke alle 120 cm ja bussikuljetus                            20 €

Hinta pelkkä bussikuljetus                                                                                           15 €

Hinta pelkkä bussikuljetus alle 3-vuotiaat                                                               10 €

Sitovat ilmoittautumiset 13.5.2024 mennessä

ja maksettava 15.5.2024

tilille FI17 5541 2810 0010 41, viitenumero 262

Ilmoittautumiset: Ilmoita myös mistä tulet kyytiin ja millaisia lippuja valitset.

sel.etela@selry.fi tai satu.itkonen@selry.fi

Osastojen 1, 5, 10, 36, 135 jäsenille ovat nämä hinnat.

Paikkoja rajoitetusti enintään 100 henkilölle.

Rannekkeet jaetaan Tykkimäellä. Rannekkeet ovat voimassa vain 15.6.2024 päivänä. Jos menet vesipuistoon otahan pyyhkeen ja uimapuvun mukaan!

Lähtö 1. Mellunmäen metro asemalta Korsisaaren bussi klo 9.30. Lähtö 2. Tikkurila Heurekan parkkipaikka Tiedepuisto 1 Korsisaaren bussi klo 9.30.

Paluu Tykkimäestä klo 18:00.